Waipu, Paihia

12 maart 2017 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Dag 34: Het heeft de gehele afgelopen nacht geregend. Vanaf Hamilton naar het Noorden gereden. Voorbij Auckland gereden en toen was het weer droog.. Op een aantal plaatsen even pauze genomen om koffie te drinken en te lunchen. Rond drie uur in Waipu cove terecht gekomen, waar we nu op de camping staan,aan het strand. Heerlijke temperatuur hier! Morgen naar de Bay of Islands.
Lekkere middag gehad: even internetten, een was gedraaid en gedroogd, en even naar de plaatselijke kroeg/ restaurant voor een hapje en een drankje. Even heerlijk mensen gekeken, en over het strand terug gelopen. Dag 35: Begon met regen. Vertrokken om 10 uur vanaf de camping, en gingen naar Whangarei, eerst naar het Town Basin, een mooie locatie bij de jachthaven. Echt heel leuk daar. Even koffie gedronken bij een café. Daarna naar de Whangarei falls, een schitterende waterval. Even rondgelopen en foto's gemaakt. Vervolgens via een mooie route langs allerlei mooie baaien en stranden naar de Bay of Islands. Hier staan we nu vlakbij Paihia op een camping.

1. Ma en Pa:
    11 maart 2017
    Blijf genieten ,ja die weg van hemelton Auckland hebben we. Veel gereden
    Hier weer beter vandaag komen de jongens voor een nachtjes
    Morgen feest bij jan Willem die is jarig gr ma