De laatste dagen

19 maart 2017 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Dag 40: Vanochtend gingen Sandra en Richard al vroeg op pad. Afscheid genomen. Wij gingen om 10 uur onze weg in de Coromandel vervolgen via de Oostkant naar het Zuiden, via Tairua en Whangamata. Leuke plekjes langs de kust. We zijn sowieso aangenaam verrast door de Coromandel! Prachtig gebied ook, en zeer de moeite waard om te bezoeken.
Uiteindelijk zijn we in Waihi beach terecht gekomen. We besloten voor 2 dagen op een mooie camping te gaan staan, en nog even te relaxen en te genieten van zon, zee en strand. Ook nog even een was draaien.
Dag 41: Heerlijk relaxte dag. Vanmorgen een mooie track gelopen langs de kustlijn naar een mooie , paradijselijke baai! Prachtig!! Daarna genieten van de zee en het strand. Schelpen gezocht, drankje bij een leuke tent, daarna zwembad camping . Dag 42: Laatste camperdag!! Best een beetje verdrietig dat het al afgelopen is. Toch nog genieten van deze laatste dag. Opnieuw prachtig weer, toen we opstonden, dus heerlijk in de zon ontbijten. Om 10 uur vertrokken naar een mooie plek aan zee, en een paar uur aan het strand doorgebracht. Toen op weg naar Rotorua. Hier de camper gezogen en van buiten schoon gespoten. Daarna Rotorua nog even vluchtig bekeken. Vooral even bij het meer doorgebracht. Nadat we de benzinetank volgegooid hadden, naar onze verhuurder Rein gereden. Hier brengen we de nacht door, en dan brengt Rein ons morgen naar het vliegveld in Auckland.

1. Joke:
    19 maart 2017
    Lieve Thea en Chris ik begrijp heel goed dat je weemoedig bent omdat de laatste dag alweer is aangebroken.. hoe heerlijk moet het daar zijn in dat geweldige land! Jullie hebben een prachtige reis gehad, om nooit weer te vergeten! We wensen jullie een hele goede en veilige terugreis. Wij zien er naar uit om jullie weer te zien hoor !
  2. Grietje en Auke:
    20 maart 2017
    Ik vind het toch fijn dat er een einde aan deze reis komt, en dat je weer veilig in heerenveen bent aangekomen , jullie hebben een fijne reis beleefd ,geen mens kan je dit afnemen tot morgen